سنندج ـ یک دوره کلاس عملی مربیگری تیراندازی(بادی) در هیأت تیراندازی استان کردستان برگزار شد.

 یک دوره کلاس مربیگری تیراندازی تفنگ تپانچه بادی برای اولین بار در سنندج برگزار شد.
در این دوره ی آموزشی که از 4 لغایت 10 شهریور ماه سال جاری در خانه ی تیراندازی بعثت سنندج برگزار  شد، 26 مربی از شهرستان های سنندج، بیجار، دیواندره، سقز، بانه و مریوان حضور داشتند
به گفته ی قاسمی دبیر هیأت تیراندازی کردستان، شرکت کنندگان در این کلاس تخصصی، اصول مربیگری تیراندازی تفنگ و تپانچه ی بادی 10 متر را به صورت تئوری و عملی زیر نظر علی حیدری مدرس و داور بین المللی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران فرا  گرفتند.
در این دوره ی آموزشی 16 مربی در بخش بانوان و 10 نفر در قسمت آقایان، پس از قبولی در آزمون های تئوری و عملی، مدرک درجه سه مربیگری را دریافت خواهند کرد.
شایان ذکر است این کلاس آموزشی با همکاری هیأت تیراندازی کردستان و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار  شد.