اولین دوره کلاس مربیگری تیراندازی در کردستان برگزار شد
سنندج ـ یک دوره کلاس عملی مربیگری تیراندازی(بادی) در هیأت تیراندازی استان کردستان برگزار شد.
یک دوره کلاس مربیگری تیراندازی تفنگ تپانچه بادی برای اولین بار در سنندج برگزار شد.
در
این دوره ی آموزشی که از 4 لغایت 10 شهریور ماه سال جاری در خانه ی
تیراندازی بعثت سنندج برگزار شد، 26 مربی از شهرستان های سنندج، بیجار،
دیواندره، سقز، بانه و مریوان حضور داشتند
به
گفته ی قاسمی دبیر هیأت تیراندازی کردستان، شرکت کنندگان در این کلاس
تخصصی، اصول مربیگری تیراندازی تفنگ و تپانچه ی بادی 10 متر را به صورت
تئوری و عملی زیر نظر علی حیدری مدرس و داور بین المللی فدراسیون تیراندازی
جمهوری اسلامی ایران فرا گرفتند.
در
این دوره ی آموزشی 16 مربی در بخش بانوان و 10 نفر در قسمت آقایان، پس از
قبولی در آزمون های تئوری و عملی، مدرک درجه سه مربیگری را دریافت خواهند
کرد.
شایان ذکر است این کلاس آموزشی با همکاری هیأت تیراندازی کردستان و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ساعت 11:34 توسط قادری
|