كارگاه آموزشي تنظيم و نگهداري سلاحهاي بادي در خانه تيراندازي بعثت سنندج برگزارشد.

اين كارگاه يكروزه براي اولين بار  پنج شنبه 9شهريور در محل هيات تيراندازي استان برگزارشد كه مربيان اين رشته از سنندج سقز بيجار ديواندره بانه مريوان و كرمانشاه در اين كلاس شركت كردند.

شركت كنندگان در اين كارگاه اصول نگهداري و تنظيم سلاحهاي بادي (تفنگ و تپانچه) را زير نظرعلي حيدري مدرس فدراسيون تيراندازي جمهوري اسلامي فراگرفتند كه در پايان به حاضرين در اين دوره آموزشي گواهي حضور  اعطا مي شود.